Wieloletnie doświadczenie praktyczne – priorytetowym celem przyświecającym w trakcie tworzenia projektu Wykłady Maturalne Adamski i Walas było utrzymywanie najwyższej jakości. Nie sposób jednak tego dokonać nie posiadając odpowiedniego doświadczenia w prowadzeniu zajęć i bezpośredniego, ciągłego kontaktu z uczniami. W trakcie kilkunastoletniej pracy jako prywatny nauczyciel chemii Robert nabył doświadczenie, które pozwala mu precyzyjnie dobierać rodzaj i poziom trudności zadań tak aby rozwój ucznia był najefektywniejszy. Do niezbędnego minimum ogranicza teoretyczną część swoich zajęć i skupia się na praktycznych zagadnieniach umożliwiających osiąganie najwyższych wyników. Rezultaty osiągane przez zdających egzamin maturalny jego uczniów świadczą same za niego. Michał oprócz prawie dziesięcioletniego doświadczenia zdobytego podczas pracy z uczniami przystępującymi do egzaminu maturalnego z biologii nie waha się korzystać z umiejętności rozwiniętych w trakcie prowadzenia zajęć ze studentami Uniwersytetu Jagiellońskiego. Doskonale orientuje się w brakach wyniesionych ze szkoły średniej i nie pozwala by jego uczniowie powielali te błędy. Osoby współpracujące z nami dziś są studentami medycyny, farmacji, biochemii, bioinżynierii medycznej i innych prestiżowych kierunków.